Már 3287 lehetőségautó segíti a rászorulókat!

Még 103 nap az igénylés leadási határidő.

  • 01.jpg 01.jpg 01.jpg
  • 02.jpg 02.jpg 02.jpg
  • 03.jpg 03.jpg 03.jpg
  • 04.jpg 04.jpg 04.jpg
  • 05.jpg 05.jpg 05.jpg
  • 06.jpg 06.jpg 06.jpg
  • 08.jpg 08.jpg 08.jpg
  • 09.jpg 09.jpg 09.jpg
  • 10.jpg 10.jpg 10.jpg
  • 11.jpg 11.jpg 11.jpg
  • 12.jpg 12.jpg 12.jpg

SUZUKI VITARA

Tartalom

A Vitara története során többször változott a karosszéria mérete és a hajtáslánc. Most, több mint negyed századdal az első modell bemutatója után a Vitara-örökség egy vadonatúj sport-szabadidő autóban ölt testet. A minden ízében megújult Vitara a kor követelményeinek megfelelően kisebb elődjénél. Az új modell a Suzuki ALLGRIP négykerekes csúcstechnológiáját, továbbá a legkorszerűbb biztonsági és telekommunikációs megoldásokat is felvonultatja. Mindezeken felül személyre szabható dizájnjával az új Vitara leendő tulajdonosainak lehetőséget ad az önkifejezésre is.

Az új Vitara sorozatgyártása 2015-ben indul a Magyar Suzuki esztergomi gyárában, a modell ezt követően kerül piacra Európa-szerte. A későbbiekben a Suzuki a modellt globális kompakt sport-szabadidő autóként exportálja majd a világ számos pontjára.

Koncepció

1. Azonnal felismerhető Suzuki SUV-megjelenés

Vadonatúj külső dizájnjával az új modell egyszerre folytatja és emeli a legkorszerűbb szintre a Vitara és a Jimny szériák formatervi örökségét.

2. A csúcsteljesítmény két kulcseleme: ALLGRIP és kiváló alváztechnológia

Nagy átmérőjű kerekeinek és emelt hasmagasságának köszönhetően a Vitara kitűnő tereptulajdonságokkal büszkélkedhet. Az ALLGRIP rendszer négy üzemmódja emellett lehetővé teszi, hogy a vezető mindig az útviszonyoknak legmegfelelőbb beállításban, optimálisan használja ki a Vitara út- és tereptulajdonságait.

3. Személyre szabott dizájn – a tulajdonos egyéniségének kifejezése

A Vitara tulajdonosai egy sor külső és belső elem szabad kiválasztásával és kombinálásával alakíthatják ki a személyiségükkel leginkább harmonizáló megjelenést.

4. Korszerű navigációs és biztonsági felszerelések

Az okostelefonnal is összekapcsolható audiorendszer a legkorszerűbb navigációs megoldásokat is elérhetővé teszi (a magasabb felszereltségi szinteken). Emellett radaros féktámogató rendszer (RBS) gondoskodik a maximális biztonságról (bizonyos felszereltségi szinteken). A milliméteres hullámhosszon működő radarrendszer segít elkerülni a karambolokat, illetve enyhíteni az ütközés erejét.

5. Gazdaságos üzemanyag-felhasználás

Az új Vitara maximálisan eleget tesz korunk gazdaságos üzemanyag-felhasználással kapcsolatos követelményeinek. A súlycsökkentést szolgáló megoldásoknak, köztük a nagy szilárdságú acél fokozott használatának köszönhetően a karosszéria rendkívül könnyű és merev. A hajtásláncban alkalmazott technológiák, így az újonnan fejlesztett hatsebességes automata váltó is segít a fogyasztás mérséklésében. Az új Vitara kétkerék-meghajtással és ötsebességes kézi sebességváltóval mindössze 123 gramm szén-dioxidot bocsát ki kilométerenként.

Formaterv

  • A Suzuki sport-szabadidő autós (SUV) örökségének korszerű adaptálása
  • A markáns SUV-forma és a kifinomult színek találkozása
  • A tulajdonos egyéniségének megfelelően megválasztható színek és formai megoldások

Külső formaterv

Az új Vitara erőteljes dizájnja a Suzuki sport-szabadidő autók formatervezési örökségét folytatja. A kagylóhéj motorháztető (a Vitara sorozat megkülönböztető jegye) masszív, erőteljes megjelenést kölcsönöz az autó orr-részének, a trapéz alakú első lökhárító határozott úttartást sugall. A kocsiszekrény oldalának emelkedő vonalvezetése és a motorháztető oldalsó szellőzőnyílásai az első generációs Vitarát idézik. Az egész karosszérián végigfutó vállvonalak a markáns SUV-karaktert erősítik. Mindezek mellett számos formai megoldásban érvényesül a Suzuki törekvése a legkedvezőbb aerodinamikai tulajdonságok elérésére, olyanokban, mint a lökhárítónyílások optimalizált alakja, a jármű hátsó része felé szelíden lejtő tetővonal és a lapos alvázelemek. A külső visszapillantó tükrök alakját és az első lökhárító éleit is légáramlás-elemzés eredményei alapján tervezték meg. A kék burás, LED-es első fényszórókat szintén az energiatakarékosság jegyében alakították ki, de a megoldás emellett az autó vonzó megjelenéséhez is hozzájárul.

Belső formaterv

A merész vonalú műszerfalszegély és a sebességváltó kar körüli az U alakú motívum SUV-jellegű keménységet sugall. A kerek óra és szellőzőnyílások – mindkettő a Grand Vitarát idézi – fiatalos, sportos kinézetet kölcsönöznek az új Vitara belső terének.

Személyre szabás

A modell fejlesztésében kezdettől fogva kiemelt szempont volt a személye szabhatóság. A külső színek széles választéka és egy sor opcionális dizájnelem lehetővé teszi, hogy a tulajdonos autója megjelenésével is kifejezze személyiségét. A vásárlók tizenöt színváltozat közül választhatnak, amelyek közül három vadonatúj, néhány pedig két árnyalat kombinációja. Az új színek és árnyalatkombinációk megalkotásakor a Suzuki tervezői a „vadász életérzés” kifejezéssel ragadták meg az élményt, amit az új Vitara vezetése jelent.

Az új színek:

  • Az Atlantisz türkiz gyöngymetál (ZQN) a természetes szépség felfedezésének borzongató izgalmát villantja fel napjaink urbanizált városi környezetében.
  • A horizont narancsmetál (ZQP) azt az örömteli izgalmat idézi meg, amit akkor érzünk, amikor a várost elhagyva, a kertes lakóövezethez közeledve elénk tárul a természet.
  • A szavanna elefántcsontmetál (ZQQ) a szavannák kalandokra hívó, végtelen világát idézi.

Öt további külső és belső megoldás biztosítja, hogy az új Vitara még hívebben fejezze ki tulajdonosa egyéniségét. Ezek a következők:

  • Első hűtőrács (fehér vagy fekete)
  • Lökhárító-díszléc (fehér vagy fekete)
  • Műszerfaldíszítés (türkiz, narancs, fehér vagy zongorafekete)
  • Szellőzőnyílás-gyűrűk (türkiz, narancs, fehér vagy zongorafekete)
  • Központi óra (CARBON vagy KANJI)

Tulajdonosa emellett két vizuális kiegészítő csomaggal hangsúlyozhatja az új Vitara városi–országúti, illetve terepjárós kvalitásait:

  • A városi csomag krómelemekkel teszi még kifinomultabbá a jármű megjelenését. A csomag tartalma: ködlámpakeret (krómbevonatú), oldalszegélyek, hátsó tetőspoiler.
  • A terepcsomag az SUV masszív karakterét és erejét emeli ki. Elemei: első és hátsó védőlemez, ködlámpakeret, oldalszegélyek, csomagtér-peremvédő.

Teljesítmény

  • A Suzuki szakértelmét teljes egészében kifejező vezetési élmény
  • Kiemelkedő menetteljesítmény aszfalton és terepen egyaránt – a Vitara sorozat hagyományos jellemzője
  • Kiváló teljesítményt és rendkívül gazdaságos üzemanyag-felhasználást biztosító hajtáslánc
  • A kompakt SUV-kategória egyik legkisebb CO2-kibocsátása

Motor és sebességváltó

 

Motor

Az új Vitarát M16 1,6 literes benzinmotor, illetve D16AA 1,6 literes dízelmotor hajtja. A benzines változatnál a motort és a kapcsolódó alkatrészeket jellemző csökkentett súrlódásnak és tömegnek köszönhetően a rendkívül üzemanyag-takarékos működés nagy teljesítménnyel és nyomatékkal párosul. A dízelmotor esetében az új kipufogógáz-visszavezető rendszer (EGR) és az elektronikus vezérlésű változó geometriájú turbófeltöltő (VGT) gondoskodik az erőről és a nyomatékról, ugyanakkor itt is igen csekély a károsanyag-kibocsátás, és kedvező az üzemanyag-felhasználás. A motorok teljesítményadatai az alábbi táblázatban láthatók:

  M16A D16AA
Max. teljesítmény 88 kW / 6000 rpm 88 kW / 3750 rpm
Max. nyomaték 156 Nm / 4400 rpm 320 Nm / 1750 rpm

Sebességváltó rendszerek

Az új Vitarában alkalmazott sebességváltó rendszerek mindegyikében érvényesül a kiemelkedően gazdaságos üzemanyag-felhasználásra, a kiváló váltásélményre, illetve a hatékony hang- és rezgéscsillapításra való törekvés.

Kézi sebességváltók

Az 1,6 literes benzinmotorhoz ötsebességes, az 1,6 literes dízelmotorhoz hatsebességes kézi váltó tartozik. Mindkét kézi váltó áttételezését a teljesítmény és a gazdaságos fogyasztás ideális egyensúlyához optimalizálták. A kényelmes és zökkenőmentes váltásról, ennélfogva a kiváló vezetési élményről olyan megoldások gondoskodnak, mint a sebességváltó-ellensúly.

Automata sebességváltó

Az 1,6 literes benzinmotorhoz hatsebességes automata váltó is rendelhető. A széles váltóáttételezési tartomány a sebességáttételek pontos meghatározásával lehetővé teszi, hogy kis sebességnél (például elindulásnál vagy emelkedőn való lassú haladásnál) is kiváló legyen a gázreakció, a motor alacsony fordulatszámon működjön. A tág kapcsolási határoknak köszönhetően kiváló a gyorsulás, gazdaságos az üzemanyag-felhasználás, csekély a motorzaj. Ráadásul az automata sebességváltó rendszernél kézi váltásra is van lehetőség: a vezető a kormányon elhelyezett fülek segítségével válthat sebességet.

Szén-dioxid-kibocsátás

Az új Vitara csekély szén-dioxid-kibocsátása a nagy szilárdságú acél alkalmazása és a karosszéria súlyát csökkentő más megoldások mellett az automatikus motorleállító és motorindító (stop-start) rendszernek köszönhető, ami a jármű megállásakor (például piros lámpánál) leállítja a motort. A Suzuki a benzinmotoros kétkerék-hajtású változat esetében ötsebességes kézi váltóval 123 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást, hatsebességes automata váltóval pedig 127 g/km-t jelölt meg célszámként.

A négykerék-hajtást általában veszedelmesnek tekintik az üzemanyag-felhasználás és a károsanyag-kibocsátás szempontjából. Csakhogy a Suzuki ALLGRIP technológiája az négykerék-hajtású sport-szabadidő kategóriájában bámulatosan csekély szén-dioxid-kibocsátást tesz lehetővé. Az ALLGRIP rendszerrel felszerelt Vitara esetében a Suzuki az ötsebességes, kézi sebességváltós változatnál 134 g/km-es szén-dioxid-kibocsátást, míg a hatsebességes, automata váltós verziónál 138 g/km-es emissziós szintet jelölt meg célértékként.

Az új Vitara dízelmotoros változata szintén rendkívül alacsony szén-dioxid-kibocsátási értékkel büszkélkedhet. A Suzuki célszáma itt kétkerék-meghajtás és hatsebességes kézi váltó esetében 106 g/km, míg négykerék-hajtásnál, ugyanilyen váltóval 111 g/km.

Megjegyzés: A jelzett értékeket még nem hitelesítették – jelenleg célszámokként értendők.

 

ALLGRIP rendszer négy üzemmóddal

A Suzuki kifejlesztette világszerte elismert négykerék-hajtási technológiájának új generációját, amely a legváltozatosabb körülmények között képes biztosítani a vezetés élményét és a vezető, valamint utasai nyugalmát. Mindezt úgy, hogy közben kiemelt szempontként érvényesül gazdaságosság, illetve a négykerék-hajtású járművek által a környezetre rótt terhek csökkentése. Ezt az új technológiát a Suzuki ALLGRIP-nek nevezte el.

Az ALLGRIP a Suzuki SX4 S-CROSS-ban mutatkozott be, s azóta komoly elismertségre tett szert. A vezető négy biztonságos, élvezetes vezetést lehetővé tevő üzemmód közül választhatja ki az adott útviszonyoknak legmegfelelőbbet. A rendszer – „feedforward” funkcióval bővítve – az új Vitarához is rendelhető.

Az új Vitara ALLGRIP rendszere feedback technológia segítségével juttat nagyobb nyomatékot a hátsó kerekekre, ha úgy érzékeli, hogy az első kerekek kipörögnek. Az új feedforward rendszer emellett az útfelszín állapotából, a gázpedál pozíciójából és a kormányszögből előre érzékeli az első kerekek kipörgésének veszélyét, s ilyenkor még a kipörgés előtt több nyomatékot juttat a hátsó kerekekre. A rendszer az alábbi négy üzemmódban működik:

Auto

Az AUTO üzemmódban normál út- és vezetési viszonyok között az üzemanyag-felhasználás a fő szempont. A rendszer alaphelyzetben kétkerék-meghajtással működik, s csak akkor vált négykerék-hajtásra, ha kerékkipörgést észlel.

Sport

A SPORT üzemmód kanyargós úton ideális. Gyorsításkor a rendszer maximálisan kihasználja az négykerék-hajtás előnyeit. Az kis és közepes motorfordulat-tartományban a rendszer az optimális motorválasz és kanyarteljesítmény igényeihez hangolja a gyorsítást, illetve a nyomatékot.

 

Snow (hó)

A SNOW üzemmód havas, poros utakon, illetve egyéb csúszós útfelületeken ideális. A rendszer alaphelyzetben négykerék-hajtással működik, s a meghajtást a kormányzásnak és a gázadásnak megfelelően optimalizálja, növelve a tapadást és a stabilitást a kis tapadású felületeken.

Lock (elakadás)

A LOCK üzemmódot arra tervezték, hogy a jármű kiszabaduljon a hóból, sárból vagy homokból. A rendszer folyamatosan nagy nyomatékot küld a hátsó kerekekhez.

Felfüggesztés és fékek

A Suzuki arra törekszik, hogy összes modellje az adott kategória legjobb vezetési élményét nyújtsa. Ennek jegyében a Vitara rendkívül stabil, kiválóan irányítható, karosszériája könnyű.

Felfüggesztés

Az első kerekeknél MacPherson rugós tagos felfüggesztést alkalmaznak. Az alsó lengőkarok alakját, valamint a keretet is megváltoztatták, s a továbbfejlesztett rugóstagok fokozott merevséget, következésképpen jobb menetstabilitást biztosítanak. A hátsó kerekek torziós rudas felfüggesztést kaptak. A rúd alakja (zárt szakasz, amelyet egy U alakba hajlított cső alkot) olyan megoldás, amelyet a Suzuki először az SX4 S-CROSS-ban alkalmazott. Ez a kialakítás fokozott merevséget, így kiemelkedő utazási kényelmet biztosít.

Fékek

Az új Vitarát elöl léghűtéses tárcsafékek, hátul merev tárcsafékek fékezik. A féknyergek csökkentett súlya és légellenállása kiváló fékhatást és gazdaságos üzemanyag-felhasználást biztosít.

 

Biztonság

  • Kiemelkedő stabilitás, átfogó aktív és passzív biztonsági csomag
  • Radaros féktámogató rendszer (Radar Brake Support – RBS) segíti a biztonságos vezetést
  • Könnyű, ütközéselnyelő karosszéria; sebességhatároló; ESP®* (Electronic Stability Program), keréknyomás-ellenőrző rendszer
  • Adaptív sebességtartó a pihentetőbb vezetés érdekében

Megjegyzés: Az ESP* a jármű irányíthatóságának fenntartását szolgálja. A motornyomaték csökkenésének mértéke, a fékezett kerekek és a fékerő azonban az útviszonyok és vezetési feltételek függvényében változik. Az ESP® alapvetően a jármű stabilitásának fenntartását szolgálja. Ha a megcsúszás vagy farolás mértéke meghaladja a kerék és az út közötti tapadás határértékét, az ESP® aktiválódik ugyan, de nem feltétlenül hatékony.

 

*Az ESP a Daimler AG bejegyzett védjegye.

Biztonsági felszerelés

Az új Vitara aktív biztonsági csomagjának része a radaros féktámogató rendszer (Radar Brake Support – RBS). Ha erős forgalom vagy egyéb ok miatt a jármű kis sebességgel halad, az RBS érzékeli az előtte haladó járművet, és ha ütközésveszélyt észlel, hangjelzéssel és a kijelzőn megjelenő felirattal figyelmezteti a vezetőt.

Ha az ütközésveszély tovább fokozódik, a rendszer aktiválja a fékrásegítőt, amely vészfékezés esetén növeli a fékerőt. Ha a rendszer úgy ítéli meg, hogy elkerülhetetlen az ütközés, automatikusan aktiválja a fékeket. Az RBS így kis sebességnél segít megelőzni az ütközést, illetve ha az ütközés bekövetkezik, segít csökkenteni annak erejét.

A passzív biztonsági csomag része a hét légzsák, ami frontális és oldalirányú ütközéskor is védi a járműben utazókat, az előfeszített biztonsági övek és erőhatárolók, valamint a fékpedál hátramozgását korlátozó szerkezet. Mindezeken felül a motorháztető formája, illetve szerkezete, az ablaktörlők és a lökhárítók is segítenek elnyelni az ütközés erejét gyalogosgázolás esetén.

Radaros féktámogató rendszer – RBS

Az milliméteres hullámhosszon működő RBS a jármű előtti utat figyeli. A radartechnológiának köszönhetően az RBS nagy sebességnél, sötétben, esőben és egyéb kedvezőtlen időjárási körülmények között is működik. A rendszer három funkció segítségével segít elkerülni az ütközést, illetve csökkenteni annak erejét:

(1) Figyelmeztetés

Kb. 5 km/óra feletti sebességgel történő haladás közben a rendszer érzékeli a jármű előtt haladó másik járművet, és ütközésveszély esetén figyelmezteti a vezetőt, hogy fékezzen.

 

(2) Fékrásegítés

Ha az RBS az autó előtt haladó járművet érzékelve fokozott ütközésveszélyt észlel, vészfékezés esetén növeli a fékezőerőt, ezzel segít elkerülni az ütközést, illetve csökkenteni annak súlyosságát.

(3) Automatikus fékezés

Ha az autó előtt haladó járművet érzékelve az RBS úgy ítéli meg, hogy elkerülhetetlen az ütközés, automatikusan aktiválja a fékeket, hogy elkerülje az ütközést, illetve csökkentse annak súlyosságát.

Adaptív sebességtartó (ACC)

Az új Vitara adaptív sebességtartó (ACC) rendszere az RBS radarfunkcióval kombinálva könnyebbé, pihentetőbbé teszi a vezetést. A rendszer a radar segítségével érzékeli az autó előtt haladó másik jármű távolságát, és automatikusan változtatja az új Vitara sebességét, hogy a vezető által a három lehetséges közül kiválasztott követési távolságot folyamatosan fenntartsa.

Könnyű, ütközéselnyelő TECT-karosszéria

A karosszéria a Suzuki Total Effective Control Technology (TECT) alkalmazásával készült. A technológia a járműben utazókat az ütközés erejének elnyelésével védi, és a jármű súlya is csökken. Az ultraszilárd acél kiterjedt használatának is köszönhető az új Vitara kiemelkedő ütközésvédelme és rendkívül gazdaságos üzemanyag-felhasználása.

Kényelem

  • A karosszéria optimális arányai a sport-szabadidős képességeket szolgálják nehéz útviszonyok között is
  • A panoráma-napfénytető nyílása ebben a gépjárműosztályában az egyik legnagyobb
  • Audiorendszer újonnan fejlesztett érintőképernyővel és okostelefon-csatlakozási lehetőséggel
  • A nagy első és hátsó terepszög biztosítja, hogy az autó a mélyen kivályúsodott, illetve havas útfelületekkel is sikeresen megbirkózzon

Karosszériaméretek

A 215/55R17 kerekekkel felszerelt új Vitara kocsiszekrényének hasmagassága 185 milliméter. Emellett 18,2°-os első és 28,2°-os hátsó terepszög biztosítja, hogy a vezető mélyen kivályúsodott és havas útfelületeken is biztonsággal kormányozhassa járművét.

A csomagtér befogadóképessége 375 liter (VDA német standard szerint) a hátsó ülések támláinak lehajtása nélkül. A hátsó ülések helyzete és a rakodófelület a különböző használati céloknak megfelelően állítható.

Panoráma-napfénytető

A Suzuki az SX4 S-CROSS-ban a világon elsőként* alkalmazott két külön csúsztatható elemből álló üvegtetőt. Az új Vitara most ugyanezt a tetszéssel fogadott megoldást vonultatja fel. A napfénytető az első és a hátsó ülések fölé is kiterjed, ami még kényelmesebbé és pihentetőbbé teszi az utasteret a bent ülők számára. A napfénytető zárt állapotában a két üvegpanel együttes hossza 1000 mm. Nyitott állapotban az 560 mm-es nyílás (ami az új Vitara osztályában az egyik legnagyobb) az autóban ülők számára a nyitott tetővel való utazás frissítő élményét adja.

* A Suzuki saját kutatása alapján – 2014. szeptember

Érintőképernyős audiorendszer okostelefon-csatlakozási lehetőséggel

Az audiorendszer hétcolos érintőképernyője lehetővé teszi az intuitív használatot – akár kesztyűben is. A háromdimenziós navigációs térképen remekül látszanak a tájékozódási pontok. A járműben utazók okostelefonjukat is csatlakoztathatják a rendszerre.

- További szöveg mutatása - - Szöveg elrejtése -

Képek

SUZUKI VITARA
--thumb-5-vitara.jpg
SUZUKI VITARA
suzuki-vitara-1-6-gl-manualis-.jpg
SUZUKI VITARA
06.jpg
SUZUKI VITARA
bg-arlista.jpg
SUZUKI VITARA
bg-led.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-10.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-2.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-3.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-4.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-5.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-6.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-7.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-8.jpg
SUZUKI VITARA
gallery-9.jpg
SUZUKI VITARA
inside1.jpg
SUZUKI VITARA
pic-break.jpg
SUZUKI VITARA
vitara.jpg
Tovább a Suzuki oldalára Finanszírozási kalkulátor

Tulajdonságok

  • Könnyűfém keréktárcsa Alapfelszereltség
  • Ködlámpák Alapfelszereltség
  • Tempomat Alapfelszereltség
  • Bluetooth kihangosító Alapfelszereltség
  • CD + MP3 Nem rendelhető
  • Érintőképernyő + tolatókamera Alapfelszereltség
  • Központizár Alapfelszereltség
  • Távirányítós központizár Alapfelszereltség
  • Nyomógombos motorindító rendszer Nem rendelhető
  • Manuális klíma Nem rendelhető
  • Automata klíma Alapfelszereltség
  • Napellemző pipere tükörrel Alapfelszereltség
  • Ülés fűtés Alapfelszereltség
  • Magasságban állítható vezető ülés Alapfelszereltség
  • Magasságban állítható utas ülés Alapfelszereltség
  • Kartámasz Nem rendelhető
  • 60:40 arányban osztva dönthető háttámla Alapfelszereltség
  • Dupla SRS első légzsákos Alapfelszereltség
  • SRS oldallégzsák Alapfelszereltség
  • SRS függönylégzsák Alapfelszereltség
  • SRS térdlégzsák Alapfelszereltség
  • ISOFIX rögzítés Alapfelszereltség
  • ABS EBD-vel Alapfelszereltség
  • ESP Alapfelszereltség
  • TPMS szelep Alapfelszereltség
  • Hegymeneti elindulássegítő Alapfelszereltség
  • DRL (nappali menetfény) Halogén Nem rendelhető
  • DRL (nappali menetfény) LED Alapfelszereltség
  • Indításgátló Alapfelszereltség
  • Riasztó Alapfelszereltség
  • Automata motorindító és leállító rendszer Alapfelszereltség

Táblázat

MODELL ELNEVEZÉS FÉNYEZÉS LISTAÁR LEHETŐSÉGAUTÓ ÁR
Vitara 1.6 GL 2WD MT Solid nem metál 4 590 000 Ft 3 740 000 Ft
Vitara 1.6 GL 2WD MT Metal metál 4 720 000 Ft 3 870 000 Ft
Vitara 1.6 GL 4WD nem metál 5 190 000 Ft 4 640 000 Ft
Vitara 1.6 GL 4WD metál 5 320 000 Ft 4 770 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 2WD MT Solid nem metál 4 910 000 Ft 4 060 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 2WD MT Metal metál 5 040 000 Ft 4 190 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 2WD MT Two tone kétszínű metál 5 090 000 Ft 4 240 000 Ft
Vitara 1.6 GL+2WD AT Solid nem metál 5 310 000 Ft 4 460 000 Ft
Vitara 1.6 GL+2WD AT Metal metál 5 440 000 Ft 4 590 000 Ft
Vitara 1.6 GL+2WD AT Two tone kétszínű metál 5 490 000 Ft 4 640 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD nem metál 5 510 000 Ft 4 900 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD metál 5 640 000 Ft 5 030 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD kétszínű metál 5 690 000 Ft 5 080 000 Ft
Vitara 1.6 GLX nem metál 5 610 000 Ft 4 990 000 Ft
Vitara 1.6 GLX metál 5 740 000 Ft 5 120 000 Ft
Vitara 1.6 GLX kétszínű metál 5 790 000 Ft 5 150 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD nem metál 6 210 000 Ft 5 590 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD metál 6 340 000 Ft 5 720 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD kétszínű metál 6 390 000 Ft 5 750 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6MT dizel nem metál 6 310 000 Ft 5 810 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6MT dizel metál 6 440 000 Ft 5 940 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6MT dizel kétszínű metál 6 490 000 Ft 5 970 000 Ft
Vitara 1.6 GLX dizel nem metál 6 410 000 Ft 5 910 000 Ft
Vitara 1.6 GLX dizel metál 6 540 000 Ft 6 040 000 Ft
Vitara 1.6 GLX dizel kétszínű metál 6 590 000 Ft 6 070 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD dizel nem metál 7 010 000 Ft 6 510 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD dizel metál 7 140 000 Ft 6 640 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD dizel kétszínű metál 7 190 000 Ft 6 670 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT nem metál 6 010 000 Ft 5 390 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT metál 6 140 000 Ft 5 520 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT kétszínű metál 6 190 000 Ft 5 570 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT Panorama nem metál 6 260 000 Ft 5 640 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT Panorama metál 6 390 000 Ft 5 770 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 6AT Panorama kétszínű metál 6 440 000 Ft 5 820 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT nem metál 6 610 000 Ft 6 090 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT metál 6 740 000 Ft 6 220 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT kétszínű metál 6 790 000 Ft 6 250 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT Panorama nem metál 6 860 000 Ft 6 240 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT Panorama metál 6 990 000 Ft 6 370 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6AT Panorama kétszínű metál 7 040 000 Ft 6 420 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 6MT nem metál 6 110 000 Ft 5 510 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 6MT metál 6 240 000 Ft 5 640 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 6MT kétszínű metál 6 290 000 Ft 5 690 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6MT nem metál 6 710 000 Ft 6 100 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6MT metál 6 840 000 Ft 6 230 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6MT kétszínű metál 6 890 000 Ft 6 280 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6AT nem metál 7 110 000 Ft 6 500 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6AT metál 7 240 000 Ft 6 630 000 Ft
Vitara 1.4T GLX 4WD 6AT kétszínű metál 7 290 000 Ft 6 680 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6TCSS dizel nem metál 6 910 000 Ft 6 400 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6TCSS dizel metál 7 040 000 Ft 6 530 000 Ft
Vitara 1.6 GL+ 4WD 6TCSS dizel kétszínű metál 7 090 000 Ft 6 580 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TTCSS dizel nem metál 7 610 000 Ft 7 100 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TTCSS dizel metál 7 740 000 Ft 7 230 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TTCSS dizel kétszínű metál 7 790 000 Ft 7 280 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TCSS Panorama dizel nem metál 7 860 000 Ft 7 300 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TCSS Panorama dizel metál 7 990 000 Ft 7 430 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD 6TCSS Panorama dizel kétszínű metál 8 040 000 Ft 7 480 000 Ft
Vitara 1.6 GLX Limited nem metál 5 810 000 Ft 5 200 000 Ft
Vitara 1.6 GLX Limited metál 5 940 000 Ft 5 330 000 Ft
Vitara 1.6 GLX Limited kétszínű metál 5 990 000 Ft 5 380 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD Limited nem metál 6 410 000 Ft 5 800 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD Limited metál 6 540 000 Ft 5 930 000 Ft
Vitara 1.6 GLX 4WD Limited kétszínű metál 6 590 000 Ft 5 980 000 Ft